روز و هفته جهانی ستاره شناسی در اهواز روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار خواهد شد. در این روزها اعضای انجمن ستاره شناسی اهواز در میان مردم حضور خواهند داشت و زیبایی های دانش ستاره‌شناسی را به نمایش خواهند گذاشت.
 
 
 
لیست برنامه ها به شرح زیر است :

چهارشنبه 9 اردیبهشت 1388
در این روز برنامه‌ی رصد و نمایش اسلاید در پارک دولت واقع در کیانپارس، انتهای خیابان میهن شرقی ، جنب کتابخانه مرکزی اهواز، از ساعت 20 الی 22 برگزار خواهد بود. در این شب ماه و برخی از سیاره ها و هلال ماه برای علاقه مندان به تصویر کشیده می شود.

پنجشنبه 10 اردیبهشت 1388
این بار پارک محله‌ای طوبی واقع در کیانپارس، خیابان 18 غربی، فاز سوم میزبان علاقه مندان به آسمان شب خواهد بود. در این شب علاقه مندان توسط تلسکوپهای انجمن ستاره شناسی اهواز به رصد ماه، زحل، عطارد، خوشه کندوی عسل و دنباله دار وای سوان خواند نشست.

جمعه روز جهانی ستاره شناسی
روز جمعه 11 اردیبهشت مهمترین روز برای ستاره شناسان در اهواز است. در این روز از ساعت 19 پارک طوبی  واقع در کیانپارس، خیابان 18 غربی، فاز سوم محل برگزاری بزرگترین تجمع علاقه مندان به ستاره شناسی خواهد بود. در این شب تعداد 7 غرفه برای دیگر انجمنها، 5 غرفه‌ شامل آموزش ستاره شناسی، علوم فضایی، تاریخ ستاره شناسی، مبارزه با آلودگی نوری و همچنین غرفه¬ی کودک که همه ساله جذابترین بخش را به خود اختصاص میدهد برپا خواهد شد. این برنامه با نورافشانی و هوا کردن بادبادکهای رنگی در ساعت مقررشروع خواهد شد.