برنامه‌ی ماه جهانی ستاره شناسی در روز 11 اردیبهشت ماه در شهر اهواز برگزار گردید. این برنامه با همکاری شهرداری اهواز، معونت زیباسازی، مدیریت پارکها و فضای سبز و نیروی انتظامی و با حضور بسیاری از علاقه‌مندان به دانش ستاره شناسی در شهر اهواز برگزار شد
برنامه ریزی برای برگزاری این روز از اسفندماه 1388 در جلسه‌ی مشترک مهندس شمسایی شهردار محترم اهواز  و مدیر انجمن ستاره شناسی و سرکار خانم حاجی آقایی معاون انجمن، تعیین و از اولین روزهای کاری در فروردین ماه آغاز شد. در طی یک ماه سه جلسه با مدیر محترم زیباسازی شهرداری ومسئولین محترم سازمنهای مختلف تصمیم نهایی جهت برگزاری برنامه بر عهده مدیر انجمن ستاره شناسی اهواز گذاشته شد.
ایشان در طی بررسی وضعیت آب و هوا، روز 2 اردیبهشت را به دلیل ابری بودن و خاک بودن آسمان خوزستان مناسب نداستند و قرار بر این شد هفته‌ی بعد برابر با 11 اردیبهشت ماه برنامه اجرا گردد و مکان آن نیز روبروی کتابخانه‌ی مرکزی اهواز واقع در پارک ساحلی دولت تعیین شد.
 
سه روز قبل از برپایی نمایشگاه و رصد عمومی اعضای اصلی و فعال انجمن آقایان وحید بلادی موسوی، خالد خسرجی، محمود میاحیون تمایمی موارد نهایی را با مسدولیت خانم آقایی آماده و از صبح روز جمعه ( ساعت 9 )با همکاری نمایدگان سازمان زییاسازی غرفه‌ها برپا شد. در این نمایشگاه سه غرفه با مساحت کل 25 متر مربع به صورت مجزا برپا گردید، غرفه‌ی کتاب، غرفه‌ی اسلایدهای آسمان و غرفه‌ی کودکان.
نمایشگاه بر طبق برنامه از ساعت 17  با حضور تعدادی از علاقه‌مندان و بازدید از غرفه‌ها آغاز شد.برنامه‌ی رصد نیز از ساعت 19:30 با رصد سیاره زهره و سپس سیاره مریخ و یک ساعت بعد سیاره زحل ادامه داشت. تعداد بسیار زیادی از این برنامه دیدن کردند. به آمار زیر توجه کنید :
1- تعداد 203 پرسش در مورد انجمن و ستاره شناسی به ثبت رسید.
2- 500 برشور تبلیغاتی در ثورت درخواست مردم به آنها داده شد.
3- در طی برگزاری برنامه رصد 460 نفر ( +- 30 ) به رصد آسمان پرداختند.
 
غرفه‌ها :
 
1- مسئولیت غرفه‌ی کودکان برعهده‌ی خانمها فتحی پور و کشاورز بود که در طی اجرای برنامه  107 نقاشی از کودکان علاقه‌مند به دست آمد.
2- مسئول غرفه‌ی کتاب و اطلاعات نجومی آقای وحید بلادی موسوی.
3- مسئول پخش اسلاید و برنامه‌های نجومی سرکار خانم حاجی آقایی
 
در پایان از تلاس تمایم دوستان